День написання відгуку
День написання відгуку (Write a Review Day) – це день, присвячений заохоченню людей писати відгуки про продукти, послуги та досвід, який вони мали. Цей день відзначається щорічно 3 травня.
Ця подія нова, заснована недавно. У 2022 році TripAdvisor заснував День написання відгуку, щоб не лише допомогти людям зробити кращий вибір подорожей і ресторанів, але й надати вкрай необхідну підтримку та визнання підприємствам індустрії туризму, які сильно постраждали від пандемії COVID-19 .
Схожі події:
✔️ Всесвітній день якості
✔️ День захисту прав споживачів
✔️ День клієнта
Підпишіться на наші канали у Viber чи Telegram і ми нагадаємо вам про всі актуальні свята та події на кожен день.
Ця подія – чудова можливість для споживачів поділитися своїми думками та відгуками з іншими, хто може бути зацікавлений у придбанні або використанні тих самих продуктів чи послуг. Написання відгуків може допомогти не лише споживачам, а також може надати компаніям цінні відгуки, які можна використати для покращення їхніх продуктів або послуг.
День написання відгуку, створений, щоб нагадати людям про силу обміну досвідом через онлайн-огляди. Відгуки можуть допомогти захистити споживачів і покращити їхній досвід, надаючи важливу інформацію, яка дозволяє їм приймати зважені рішення. У зв’язку з тим, що люди все частіше звертаються до онлайн-оглядів за вказівками та порадами, День написання відгуків є ідеальною нагодою переглянути відгуки або запропонувати власні рекомендації.
Ми читаємо відгуки, коли:
- обираємо ресторан для обіду
- плануємо відпустку
- шукаємо цікаві заходи в місті
- обираємо авто чи житло, побутову техніку
- купуємо взуття, косметику чи продукти харчування
- обираємо навчальний заклад
- шукаємо лікаря, ветеринара чи перукаря тощо
Ми вже звикли, перед прийняттям рішень, ознайомитись з враженнями інших клієнтів. Це знижує стрес та захищає споживача. Культура написання та користування відгуками зростає у суспільстві. Важливі і негативні, і позитивні відгуки, особливо, відверті та об’єктивні, які створюють конструктивний зворотній зв’язок, це важливо захисту споживачів від невдалого досвіду.
Важливо знати, що ті, хто отримали негативний досвід, можуть у 2-3 рази частіше публікувати критичні відгуки, тому просто пам’ятайте про цю статистику, коли аналізуєте те, що написане у відгуках.
Традиція онлайн-оглядів товарів почалася в 1999 році на таких сайтах, як eBay, а пізніше поширилася на сайти з відгуками про подорожі та ресторани, такі як TripAdvisor, Google і Yelp. Ділячись своїм досвідом і рекомендаціями, ви можете допомогти підприємствам процвітати та надавати продукти та послуги, які потрібні людям.
Користь від написання відгуків:
- допомога іншим споживачам приймати обґрунтовані рішення
- підтримка компаній і підприємців, що надають якісні товари та послуги
- створити відчуття єдності та підтримки споживачів
- усунення з ринку непорядних виробників товарів і послуг
- захист від маркетингових зловживань
- зниження ризиків для споживачів.
Діліться щиро й щедро своїми думками та досвідом й допоможіть іншим прийняти зважені рішення та здійснити вдалі покупки. Тож знайдіть час у День написання відгуків, щоб написати відгук і змінити світ на краще!
Коли будемо відзначати День написання відгуку?
Рік | Дата | День |
---|---|---|
2024 | 3 травня | П’ятниця |
2025 | 3 травня | Субота |
2026 | 3 травня | Неділя |
2027 | 3 травня | Понеділок |
2028 | 3 травня | Середа |