День написання відгуку

День написання відгуку

День написання відгуку (Write a Review Day) – це день, присвячений заохоченню людей писати відгуки про продукти, послуги та досвід, який вони мали. Цей день відзначається щорічно 3 травня.

Ця подія нова, заснована недавно. У 2022 році TripAdvisor заснував День написання відгуку, щоб не лише допомогти людям зробити кращий вибір подорожей і ресторанів, але й надати вкрай необхідну підтримку та визнання підприємствам індустрії туризму, які сильно постраждали від пандемії COVID-19 .

Схожі події:
✔️ Всесвітній день якості
✔️ День захисту прав споживачів
✔️ День клієнта

Підпишіться на наші канали у Viber чи Telegram і ми нагадаємо вам про всі актуальні свята та події на кожен день.

Ця подія – чудова можливість для споживачів поділитися своїми думками та відгуками з іншими, хто може бути зацікавлений у придбанні або використанні тих самих продуктів чи послуг. Написання відгуків може допомогти не лише споживачам, а також може надати компаніям цінні відгуки, які можна використати для покращення їхніх продуктів або послуг.

День написання відгуку, створений, щоб нагадати людям про силу обміну досвідом через онлайн-огляди. Відгуки можуть допомогти захистити споживачів і покращити їхній досвід, надаючи важливу інформацію, яка дозволяє їм приймати зважені рішення. У зв’язку з тим, що люди все частіше звертаються до онлайн-оглядів за вказівками та порадами, День написання відгуків є ідеальною нагодою переглянути відгуки або запропонувати власні рекомендації.

Ми читаємо відгуки, коли:

  • обираємо ресторан для обіду
  • плануємо відпустку
  • шукаємо цікаві заходи в місті
  • обираємо авто чи житло, побутову техніку
  • купуємо взуття, косметику чи продукти харчування
  • обираємо навчальний заклад
  • шукаємо лікаря, ветеринара чи перукаря тощо

Ми вже звикли, перед прийняттям рішень, ознайомитись з враженнями інших клієнтів. Це знижує стрес та захищає споживача. Культура написання та користування відгуками зростає у суспільстві. Важливі і негативні, і позитивні відгуки, особливо, відверті та об’єктивні, які створюють конструктивний зворотній зв’язок, це важливо захисту споживачів від невдалого досвіду.

Важливо знати, що ті, хто отримали негативний досвід, можуть у 2-3 рази частіше публікувати критичні відгуки, тому просто пам’ятайте про цю статистику, коли аналізуєте те, що написане у відгуках.

Традиція онлайн-оглядів товарів почалася в 1999 році на таких сайтах, як eBay, а пізніше поширилася на сайти з відгуками про подорожі та ресторани, такі як TripAdvisor, Google і Yelp. Ділячись своїм досвідом і рекомендаціями, ви можете допомогти підприємствам процвітати та надавати продукти та послуги, які потрібні людям.

Користь від написання відгуків:

  • допомога іншим споживачам приймати обґрунтовані рішення
  • підтримка компаній і підприємців, що надають якісні товари та послуги
  • створити відчуття єдності та підтримки споживачів
  • усунення з ринку непорядних виробників товарів і послуг
  • захист від маркетингових зловживань
  • зниження ризиків для споживачів.

Діліться щиро й щедро своїми думками та досвідом й допоможіть іншим прийняти зважені рішення та здійснити вдалі покупки. Тож знайдіть час у День написання відгуків, щоб написати відгук і змінити світ на краще!

Позначки:
Copy link