Всесвітній день шопінга

Всесвітній день шопінгу

11 листопада кожного року відбувається цікава подія – Всесвітній день шопінгу, котрий не є традиційним та офіційним святом, проте має багато прихильників по всьому світу.

Всесвітній день шопінгу, не є визнаним міжнародним святом, однак, слугує китайським еквівалентом американських шопінг-феноменів Чорної п’ятниці та Кіберпонеділка. У цей день китайські платформи електронної комерції заманюють покупців значними знижками та розпродажами.

У Китаї цей день відомий як День холостяка. Популярність цієї події привернула увагу Alibaba Group, провідного гіганта електронної комерції в Китаї, який побачив у ній можливість для комерційного успіху.

В останню п’ятницю осені відзначаємо:
🛍 Чорну п’ятницю
а потім:
🛍 Кіберпонеділок

Підготуйтесь до шалених знижок завчасно! Підпишіться на наші канали у Viber чи Telegram і ми нагадаємо вам про всі актуальні свята та події на кожен день.

«Alibaba Group»

У 2009 році китайська компанія «Alibaba Group» зробила маркетинговий хід, здійснивши розпродаж зі знижками у 50%, присвятивши його Дню холостяка, який китайці відзначають 11 листопада. Після великого успіху такого розпродажу було вирішено проводити його кожного року, згодом до Всесвітнього дня шопінгу приєдналося багато магазинів.

До речі, розпродаж «Alibaba Group» визнали наймасштабнішим у світі, Всесвітній день шопінгу змістив з лідерської позиції Чорну п’ятницю.

Мета Всесвітнього дня шопінгу

Суть Дня шопінгу – масштабний спокусливий розпродаж, повз якого неможливо пройти, таким чином магазини отримують величезний потік клієнтів.

Позначки:
Copy link