День працівника технічної підтримки

День працівника технічної підтримки

1 серпня відзначається День працівника технічної підтримки. До цього неофіційного свята причетні люди, які допомагають розв’язувати проблеми, які виникли у користувачів технологічних продуктів та послуг.

Схожі події:
🛠 Всесвітній день техніки для майбутнього
🛠 День технічного обслуговування

Підпишіться на наші канали у Viber чи Telegram і ми нагадаємо вам про всі актуальні свята та події на кожен день.

Техпідтримка

Усі компанії, що виробляють гаджети та програмне забезпечення або надають послуги мобільного зв’язку та Інтернету, мають свою службу технічної підтримки або використовують для цього аутсорсинг.

Фахівці техпідтримки працюють на трьох рівнях

  • На першій лінії вони спілкуються особисто з клієнтами, збирають максимальну кількість інформації про наявну проблему для її подальшого розв’язання. Якщо постає легке питання, то фахівці вирішують його відразу. Окрім професійних технічних знань, представники першої лінії повинні мати навички спілкування з клієнтами, витримку і такт.
  • Фахівці другої лінії вирішують складні, але типові технічні питання, для чого їм потрібні спеціальні знання та досвід.
  • На третій лінії працюють ті, хто здатен розв’язати нестандартні технічні питання, які виникають досить рідко.

Мета Дня працівника технічної підтримки

Метою свята є привертання уваги до нелегкої праці робітників технічної підтримки. Вони завжди залишаються у тіні, а їхня робота сприймається як належне, що не потребує подяки.

Позначки: