Компанії, які намагалися заощадити завдяки ШІ, тепер витрачають тисячі на виправлення його помилок

Компанії, які намагалися заощадити завдяки ШІ, тепер витрачають тисячі на виправлення його помилок

У гонитві за економією та ефективністю багато компаній кинулися замінювати людей штучним інтелектом. Але тепер деякі з них стикаються з несподіваними витратами: доводиться платити фахівцям, щоб ті виправляли помилки, допущені ШІ.

Як повідомляє Futurism з посиланням на BBC, нині формується нова ніша для копірайтерів і програмістів — виправлення неякісної роботи штучного інтелекту. І ті, хто вміє це робити добре, можуть на цьому заробити чималі гроші.

Сара Скідд (Sarah Skidd), американська менеджерка з маркетингу продуктів, розповіла, що не боїться бути витісненою ШІ. Навпаки — дедалі частіше її наймають саме для того, щоб виправити те, що зробив штучний інтелект.


Раніше цього року вона отримала термінове замовлення: переписати маркетингові тексти, які спочатку згенерував чат-бот. Робота ШІ була «дуже базовою» й нецікавою. Замість того, щоб зацікавити покупця, тексти вийшли «надто ванільні», каже вона.

Скідд довелося повністю переробити тексти — це зайняло 20 годин. За ставкою $100 на годину це обійшлося клієнту у $2000. А якби одразу найняли людину, витрати були б значно меншими.

Програмісти теж «розгрібають» наслідки

Аналогічну картину спостерігає і Софі Ворнер (Sophie Warner), співвласниця британської диджитал-агенції Create Designs. За її словами, замовники дедалі частіше звертаються не з новими проєктами, а з проханням виправити те, що накоїв ChatGPT.

“Раніше клієнти зверталися, якщо щось не працювало на сайті або вони хотіли нову функцію. Тепер спочатку йдуть до ChatGPT”, — каже вона.

Одного разу клієнт втратив доступ до свого сайту на три дні через некоректний код, згенерований ШІ. Виправлення коштувало близько $500 — хоча впровадити правильне рішення вручну зайняло б 15 хвилин.

Суть проблеми — не в самій технології, а в очікуваннях. Замовники часто вважають, що штучний інтелект може повноцінно замінити людську експертизу. Але досвідчені спеціалісти наголошують: ШІ не враховує ані особливості бренду, ані цільову аудиторію, ані тонкощі дизайну чи структури.

«Хоч це й здається швидким і дешевим рішенням, ШІ рідко враховує унікальність бренду чи орієнтацію на конверсії», — каже Ворнер. — «Він просто не здатен замінити людський досвід і розуміння контексту».

Скідд додає, що не хвилюється за своє майбутнє в епоху ШІ: «Може, я наївна, але якщо ти справді добрий у своїй справі — робота буде».

Щоправда, треба врахувати, що ринок праці не складається лише саме з експертів у своїй справі. На жаль, більшість IT працівників, наприклад, програмісти нижнього рівня, все ж таки можуть бути замінені ШІ. До того ж технології ШІ невпинно покращуються і ніхто не може сказати точно, якого рівня вони сягнуть найближчим часом.

Стаття була цікавою?

Оцініть цю статтю!

Середній рейтинг 5 / 5. Кількість голосів: 1

Ще немає голосів. Будьте першими!

Дякуємо за відгук!

Підписуйтесь на нові статті!

Шкода, що стаття вам не сподобалась...

Дозвольте нам її покращити!

Розкажіть, будь ласка, що ми можемо виправити

Схожі статті

Copy link